Ont i hĂ€lsenan đŸ˜±

Lopp, Löpning, Marathon, Rörelse varje dag / Permalink / 0
Överbelastad hĂ€lsena och 12 dagar kvar till Köpenhamn marathon .
Jag vill bara skrika rÀtt ut.
KĂ€nner av den men smĂ€rtan Ă€r inte sĂ„ svĂ„r. 
Gör ont nÀr jag trycker pÄ den .

Klart det varit mycket löpning det sista och det har kÀnts sÄ bra.

IgĂ„r var jag pĂ„ Varje stegs löpgrupp. Vi gjorde slumpintervaller runt SkatĂ„s 8 :an. Det kastades tĂ€rning ( pĂ„ telefon) som avgjorde tid och i vilket anstrĂ€ngning . SĂ„ roligt och jag var helt klart upprymd efter. I allt blev det 18 km med dit och hem jogg. 

KĂ€nde av hĂ€lsenan hela tiden och gjort sĂ„ i nĂ„gra dagar . Min fot Ă€r ju sĂ„ stel men verkligen försökt snurra och vicka mycket pĂ„ fötterna . 
Nu vill jag givetvis springa jÀttemycket och kÀnner mig frustrerad över att jag mÄste vila .
För jag har tagit beslutet att jag MÅSTE vila idag .
Har ett planerat lÄngpass i morgon men vet inte Ànnu . TÀnker att jag fÄr testa mig fram .
Formen blir inte bÀttre av den sista löpningen nu utan kan tagga ner lite . Vill ju gÀrna ha mina 7 mil men bÀttre vara smÀrtfri inför framtiden Àn att jaga mil.

Det Ă€r Ă€ndĂ„ sjukt frustrerande .  Jag kĂ€nner mig nĂ€stan deppig .
Har bokat tid för massage pÄ fredag och till osteopaten nÀsta onsdag . Hoppas det kan hjÀlpa lite .
Blir tĂ„hĂ€vningar och massor av preparat bĂ„de utvĂ€rtes och invĂ€rtes . Beredd att prova allt nu. 
Mot smÀrtfri hÀlsena 


KĂ€mpa Linda !
Bild frÄn löpgruppen igÄr

Majken 20 veckor . 8300g 66 cm lÄng och alldeles underbar .

Till top