Jag kan visst springa snabbt också !!!

Korttidsfasta, Lchf, Löpning, Marathon, Rörelse varje dag / #copenhagenmarathon #maraton #marathon #löpning / Permalink / 0
Hela veckan har benen varit tunga . Foten visserligen bättre men trodde på pigga fötter efter 4 dagars vila . 
Men tror min teori stämmer , min kropp presterar när den springer ofta . Vid vila blir den trött 🤷‍♀️. 
Kört på ordentligt i allafall . Mitt mål denna veckan är 7 mil och det skall jag nog klara . Har 15,2 km kvar inför söndagens långpass. 
Idag fick jag draghjälp av Richard . Vi tog oss ut på Skatås 8:an . Benen fick jobba rejält . Jag slet hårt för att hålla Richards tempo . Såg på klockan att flera av kilometrarna hamnade under 5 min tempo . 
Fick lite panik och ville dra ner lite . Men ändå trummade det på .  
Det blev i allt 9 km och tiden 46:27 .
Herregud - jag kan ju springa snabbt också . 
Jag får "utnyttja"  Richards draghjälp lite oftare . 
Jag vill väldigt gärna att vi skall springa ihop och göra lopp tillsammans . Det är alltid roligare att vara två .  
Är väldigt glad att han följer med till Köpenhamn och supportar mig även om han inte skall springa loppet . 
Skall sova gott inatt och ladda inför långpass i solen i morgon . 
(null)

Middag igår . Entrecote från Highland cattle , smörstekt vitkål med purjolök o vitlök . Väldigt, väldigt gott !!!!

Nya löparkläder från Gekås - piggar upp

Jag och R ❤️

(null)
Jag och Mammis på event i Torsdags !!!

Till top