Jubileum och iskyla !

Lchf, Rörelse varje dag / Permalink / 0
Sååååå kallt just nu . - 10 grader i morse  och helgen har varit hemsk . Fryser konstant . Men solen skiner ändå i Sävedalen just nu . 

Veckan som gått har varit fantastisk. Jag och Martin har firat 25 år tillsammans och det började i Tisdags då jag fick den vackraste buketten med röda rosor . Sedan var vi ute och åt middag i lördags med släkten och firade även David som fyllde 20 i veckan . 

Sedan har jag börjat på Fox kurs i Tisdags . Sjukt svårt att få till flow . Men väldigt roligt . Övade lite efter Buggkursen i går också . Jag blir lite stel och osäker . Skall verkligen jobba på det. Vill önska att jag kommer bli bra på både Fox o Bugg. Det är träna , träna , träna .

Löpningen har också fungerat utmärkt . 4 pass trotts kylan . Ett på 8 km , ett på 14 km , ett på 11 km och i går ett pass på knappt 8. 
Nådde målet på 40 km och nöjd med det . Trodde det skulle bli segt att springa 4 dagar på raken men faktum är att jag blev snabbare för varje dag . 
Veckorna kommer se ut så nu med komprimerad träning men det passar mig fint . 
Ett par tre lugna veckor till och sedan måste jag köra långt och längre i mars . Det är ändå bara 10 v eller nått till Partille 6 h . Då vill jag ju klara 43-50 km .  Sedan blir det Köpenhamn marathon och Göteborgsvarvet och så funderar jag på Borås ultra 48 km . 
Sedan får det vara nog innan semestern . 

(null)
Martin har jobbat hemma i veckan med nya hallen , äntligen lite resultat .


(null)
25 år tillsammans 93-02-04 - 18-02-04


(null)
8 rosor betyder "din förevigt". För 25 år sedan fick jag blomsterbud hem till dörren . Det var starten på det underbara vi delat tillsammans .


(null)
Fläskfilégryta med avocadosallad. En hejare på att äta avocado nu 👍🏻




Till top